God morgon ♥

Det blev lite ändrade planer: Istället för övningen idag i skolan stannar jag hemma och tvättar. Övningssvaren finns på intranet så det kan jag skriva ut när jag kommer hem.

Vaknade redan klockan 3:54 idag...
Medveten om tvätttiden som jag inte vill missa hoppade jag upp ur sängen efter att ha kollat mobilen och mobil-klockan säkert 5-10 gånger. Jag måste ha halvsovit eftersom jag lade märke till att klockan var 3:54 och ändå studsade jag upp groggy, klädde på mig, och började samla ihop all smutstvätt. All smutstvätt samlad, redo att gå ner till tvättstugan, tänkte jag 'bäst att jag kollar klockan igen': 3:58!!! Då gick det upp för mig att det inte riktigt var morgon ännu. Jag klädde av mig och kröp ner under täcket igen, gott att få sova tre timmar till!

Jag undrar vad det var som väckte mig från första början... å vad tänkte jag egentligen??

Hoppas ni får en lugnare start på dagen!

Kommentarer
Posted by: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad kul att du är med och tävlar! Lycka till vännen! :)

Och God jul! <3

Kram

2010-12-21 @ 17:24:46
URL: http://adara.blogg.se/
Posted by: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hahah fan vad coolt med simpsons monopol! Låter ju ännu mer nice! :D

2010-12-21 @ 17:30:46
URL: http://adara.blogg.se/
Posted by: S A N D R A

sv: tack så jättemycket för ditt svar!

2010-12-21 @ 17:40:43
URL: http://sandrarainea.se

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0