Lika bra att börja

Jag är ibland ganska seg i starten. När det är så får jag för det första sota för det senare och för det andra skylla mig själv. Det är självklart inte mindre som behöver göras bara för att jag börjar med det lite senare! Väl igång brukar allt så gott som alltid bara flyta på, men ska bara komma de där första metrarna, det är den där lilla-lilla tröskeln. Därför tänkte jag: jag packar nu!

Flytten till nya lägenheten sker efter nyår. Jag har hypotetiskt sett 15 dagar på mig att flytta i januari då hyres-kontrakten överlappar varandra. Men i verkligheten har jag bara några dagar. Packningen klar innan jul-"lovet" 22/12, då jag åker hem till västkusten över jul och nyår, och 1 dag i januari då min bror hjälper mig med flytten. Då är det lika bra att sätta igång nu, minsta sagt på tiden!

Klicka dig vidare till kreativiteten där ni får följa min kreativa sida med saker som inspirerar och imponerar mig. Klicka här för att se hur lägenheten förvandlas från en lägenhet till mitt egna, personliga och varma hem!

Börjar packa nu och kryper ner i sängen vid 23:00.
Så nu säger jag god natt, dröm sött! ^^,

Kommentarer
Posted by: Karina T

Sv: Hahaha, jaa:P Jasså, jag vet att civilekonom-titeln håller på att försvinna, så numera kan man bara läsa 3 år (och få kandidat-ekonomexamen) eller 5 år (master-ekonom-examen) och att civilekonom (4år) ska snart försvinna och inte vara "giltig".:O Därför så tänkte jag studera till vanlig ekonom.:P Men jag vet inte. Tror att det som spelar roll när man ska välja ett jobb är inriktningen som man har valt och vilka kontakter man får. Utan kontakter får man nästan inga jobb tyvärr :/



Jasså? Vad kul! Jag också ju :D Alla i min omgivning var rädda att någon skulle slå mig i näsan så den bryts och jag blir ful. Haha, man var väldigt tacksam att de inte kommer att vilja vara med en om man blir "ful"... Haha.. Nämen, jag tror att det har med idealet att göra. Man ser kvinnor som mer mjuka och gulliga och män som bråkiga och som tar mycket plats. Därför är det tabu för oss att boxas.. :O



Vad duktig du är! Jag vill träna mera men har så många ursäkter hela tiden att jag inte kan träna.. Haha, men så fort jag skaffar gymkort så kommer jag gymma minst 2 ggr/vecka. Brukar hålla det ganska bra när jag har gymkort. Utan gymkort =ingen motivering.



Vad duktiog du är som cyklar så långt! Själv tar jag bilen :$ :O



Jo, fast det beror återigen på vad man inriktar sig på och så. Jag funderar på att forska inom marknadsföring och det kan vara lättare att börja med innnan man "går ut i världen". Men jag vet inte..



Vad vill du jobba med?:)



Sorry för ett så långt kommentar!:P

2010-12-17 @ 11:44:06
URL: http://kto.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0