Boende i Thailand



Tjena! Här kommer ett lite "random" blogginlägg kan tyckas. Men faktum är att Thailand ligger mig varmt om hjärtat, ett andra (eller kanske tredje) hem! ^^


Kolla in denna TV4:s serie Såld på hus och särskilt det här avsnittet:

PHUKET THAILAND

~


Thailand är underbart och jag kan varmt rekommendera

SUNRISE BEACH RESORT


för familjer eller par som vill ha ett lugnt och bekvämt boende (hyra eller köpa), men samtidigt när till allt! Sunrise Beach Resort ligger vackert beläget vid kusten, 2-3 timmar söder om huvudstaden Bangkok.


Sunrise Beach Resort, Na Jomtien, Thailand Sunrise Beach Resort, Na Jomtien, Thailand
Klicka för större bilder



Kommentarer
Posted by: Helena

åååhhh jag vill dit! jag vill, vill, vill!!!!!!!!!! jag vill inte sitta med en tråkig och störd skoluppgift, jag vill inte söka massa jobb som tar OERHÖRT mycket på krafterna! jag vill rymma till thailand och bara vara:) kanske man ska göra om det inte blir något jobb i sommar:) kul att se bild från våran vackra lägenhet ivarjefall, gav mig lite hopp om att det det faktiskt finns saker här i livet som är bra haha:P:)puss och kram miss you!

2011-04-07 @ 09:19:31
Posted by: Anonym

vill också säga att jag såg med det programet på tv. gud jag fick en stark längtan att åka till thailand efter det programet:) helst av allt skulle jag vilja bo i det sista huset de visade som var HELT fantastiskt! jösses min herre! ne om jag ska ha råd att bo i ett sånt lyxhus i thailand så måste jag nog få klart min uppgift så man kan få sin jäkla examen:P ha det fint puss puss

2011-04-07 @ 09:21:47
Posted by: ☆ m a l i n .

Älskar Såld på hus :)



Haha jag äter inte "Bageriets bästa" så jag vet inte! Men personligen föredrar jag torra kakor framför de med en liten seg/unbaked känsla.. så Maryland's går nog före alla :)

2011-04-07 @ 17:41:05
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Posted by: Fannie

Kolla in detta oxå då ;) http://www.kanal5play.se/program/play/plastikturisterna-s01e01

2011-04-08 @ 12:55:01
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0