Helt slut i huvudet & kroppen

Jag har i princip inte gjort någonting idag. Så fort jag ska kliva upp ur sängen för att gå på toaletten eller hämta något i kylen så börjar mitt huvud bulta ordentligt och kroppen ömmar. Jag mår kanske inte så himla bra... men jag kan ju inte ligga här och tycka synd om mig själv hur länge som helst!! Så jag tänker i alla fall gå ut imorgon, ta bussen till centrum och hela vägen till Jysk för att bland annat köpa ett duschdraperi. Det börjar bli jobbigt att duscha utan nu och behöva skrapa hela badrumsgolvet från vatten varje gång. Ska köpa Berocca och C-vitamin också! Frisk luft är nyttigt och jag ska också passa på att köpa något extra gott till mig själv ^^,

Måste komma ihåg att köpa ett hänglås också till ett förråd jag har blivit tilldelad :D Toppen, nu har jag någonstans att ställa min fåtölj!


Puss och god natt!



Ps. jag har bokat biljetter hem den 19/2,
jag är framme i Varberg 12:35!

Kommentarer

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0