Konstig start på dagen

Hittills har inget gått som planerat! Kunde inte somna igår för jag var "lite" uppe i varv och tänkte på massa saker och kände verkligen för att ut o springa en mil eller två :D, vilket jag bestämde mig för att inte göra...

Idag har jag skypat lite med lilla syster, mysigt att höra hennes röst! Jag har fixat lite för imorgon, planer och idéer, det mesta i mitt huvud. Jag har fixat med planer för nästa vecka som jag verkligen ser fram emot!! :D

Jag har lovat mig själv att sätta mig ner med Ekonomisk statistik 1 som jag har tenta på om en vecka. På torsdag nästa vecka faktiskt! Det är verkligen inte mycket tid kvar och jag har ju varit sjuk och faktiskt inte orkat plugga... Massa att ta igen! Egentligen skulle jag ha satt igång redan klockan åtta imorse, men då sov jag fortfarande (fick för mig att jag behövde den sömnen eftersom jag inte somnade på kvällen)

Jag har även hunnit med att spela och dessutom varva SPELET PÅ JESPER.NU som lilla syster så snällt skickade till mig... Morr på dig syster!


Ja som sagt: inget idag har gått som det var tänkt!


Imorgon är det fredag vilket betyder party;
inflyttningsfest hos mig ^^,

Kommentarer
Posted by: Fannie

"Alla hjärtans dag"-special, 6 par örhängen, billigare :) Tipsa? ;)

2011-02-10 @ 18:17:37
URL: http://fanniesparlor.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0