Årets första: jogging-runda

VÅREN ÄR HÄR!!!!!!! :D

...kanske inte riktigt. Snön ligger fortfarande kvar och gömmer det gröna gräset och träden ser fortfarande kala och mörka ut. Men det har börjat töa och idag var det perfekt väder för en jogging-runda, underbart! Så fort vädret tillåter ska jag göra jogging-rundan till en morgon-rutin (eller kvälls-rutin?). Det var så skönt att komma ut i friska luften i morse och det är också så skönt att lägga sig efter man har tagit ut lite! Jag får hitta någon käck lösning på det där, kanske köra varannan och varva med lite aerobics/gympa med hög musik här hemma ^^,

Ekonomisk statistik, kursstart 17/1 13:00
Ska plocka ihop mig och böckerna och gå ner till föreläsningssalen :)

Kommentarer
Posted by: JJ

Ja det är hennes verklighet och det låter rätt jobbigt faktiskt med all den påverkan hon har från sin omgivning. Svårt att sätta sig in i och förstå.

2011-01-17 @ 13:22:08
URL: http://johannaty.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0