Inspiration och kreativitet

Här kommer jag lägga upp sådant som inspirerar mig och då menar jag både inredning och design men också personer, talesätt och händelser. Jag är en kreativ person som känner rastlöshet när jag inte får pyssla och skapa och därför kommer jag även såklart presentera sådant som jag själv skapat och experimenterat fram.



Lyndsay & Fitzhugh source: unknown source: unknown



I januari 2011 flyttade jag in i en ny lägenhet på 26,4m2 med egen altan/uteplats. Ni får följa mig och min lägenhet på vår resa och jag hoppas ni också vill bidra med inspiration och idéer - för det är så roligt!

Januari 2011 flyttar jag in i denna 1:a med kokvrå på Linnéuniversitetets Campus, Växjö. Jag planerar hur jag ska möblera lägenheten och tycker det är så himla roligt! Jag vill så mycket men kan bara göra lite grann. Följ med mig på min resa av inspiration och kreativitet!

Jag kommer vid ett senare tillfälle lägga
upp bilder på hur det ser ut hos mig hittills.
Jag hoppas ni är lite nyfikna ^^,
Kategori: INSPIRATION
bildkällor: The Selbys & internet

Kommentarer

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0