Tills ögonen blöder...

Ja, det var den tentan... som jag troligen får se ganska snart igen. Som jag skrev tidigare så har jag inte sovit inatt, alls! Väldigt mycket nästan sovit men inte en enda gång somnade jag... Så nu sitter jag här framför datorn och försöker hitta något program eller serie att titta på, tyvärr ser det inte ljust ut. Boring-boring-boring!

Vill inte gå och lägga mig mitt på dagen, tror inte ens jag orkar gå och lägga mig :/
Samtidigt känner jag en starkt lust att ställa mig framför en boxningssäck och bara mata slag i timmar, springa runt som en dåre, hoppa, studsa, upp och ner, hit och dit!! Go craaaazy!!!

Just nu vet jag inte vad jag ska ta vägen eller ta mig till. Jag vill inte ligga i sängen och vrida mig! Sitter hellre här framför datorn och glor på onödig skit tills ögonen blöder...



Uttråkad till vansinne!
Utmattad...

Förslag på vad jag kan göra??



Kommentarer
Posted by: Jonnie Jonsson

haha ja men precis så e de haha

2011-01-29 @ 17:43:28
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Posted by: SOFIA

Hoppas du har en fin Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte Tävlingen som nu är igång. KRAM

2011-01-29 @ 18:42:15
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Posted by: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-29 @ 22:05:28
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0