Mys & lugn

Idag har varit en ganska fridfull dag. Jag har inte känt mig särskilt stressad över att jag har för mycket att göra men jag har heller inte gjort ingenting alls. Jag har satt igång med boken Från datainsamling till rapport, riktigt bra läsning! Haha... inte särskilt upphetsande men ungefär vad man kan förvänta sig från Ekonomisk statistik, antar jag. Jag har inte pluggat ihjäl mig idag som jag lovat mig själv men det känns bra ändå. Ångrar mig senare istället ^^,

Idag hade jag fint besök. Känns mysigt att kunna bjuda hem vänner nu när jag har eget ^^, Alla är välkomna och dörren är öppen för alla, så tycker jag om att ha det! Vi får se hur många som känner sig manade att komma på besök, only time will tell ;) Men utan TV eller TV-spel, vad ska då 'dagens ungdomar' då sysselsätta sig med? Det finns väl nästan inte ett hem utan TV? Ja förutom mitt! Men jag tänker faktiskt hålla det så (TV-löst) ett bra tag. Senare får vi se om jag känner ett behov av att ha en dum-burk (förutom laptop:en) att dö-titta på och zappa mellan alla kanaler som bara visar dåliga program eller program man redan sett. Only time will tell.


Känner för att gå på bio!! Jag går aldrig på bio...
Vilken BIO ska man se nu i januari/februari??

Imorgon: Har bokat tvätttid för imorgon 07:30
och planerat in en del plugg-timmar under dagen


Only time will tell = det får tiden utvisa


Kommentarer
Posted by: Stina

Vad bra!:)



Nej nej, inte på Kreta, där var jag i Oktober:)

Nu är jag hemma i Östersund och här går inte vattnet att dricka för det är parasiter i det och har varit i flera månader.. sjukt jobbigt!

2011-01-19 @ 23:37:17
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0