Sovmorgon & omtentamen-plugg

Idag är plugg-dag! Underbara söndag ^^, Igår satt jag en del på fb och kollade gamla bilder, svarade på meddelanden och chattade med en schysst kille jag träffade i Cairns 2009. Minnen, minnen - nostalgi! Nu vill jag verkligen ut och resa, jag vill träffa alla dessa människor. Framför allt tre tjejer: två kanadensiska och en amerikan! De var helt underbara och vi hade så roligt tillsammans! Jag saknar dem faktiskt ibland... Kanske hamnar jag i Kanada i sommar ;) Jag har ingen aning om vad biljetterna kostar dit och troligen kan jag bara vara borta ett par veckor... Men det där tänker jag planera längre fram i vår om det blir så :)

Tog en lång skön sovmorgon idag, love! Och hade som vanligt min gröt till frukost ^^, Men nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och bege mig till biblioteket för studier...
...gick precis ifrån datorn för att plocka isär min miniräknare, batteriet är slut så jag måste köpa nytt. 6 st skruvar för att få ut batteriet... nödvändigt?!

STUDIER:
Börjar med Economics (Microekonomi, omtenta på lördag)
Kanske fortsätter med lite Ekonomisk Statistik senare
och då behöver jag verkligen miniräknaren!


IGÅR: bände upp mitt nagellack med en skiftnyckel!!
Bilder på hur naglarna blev får ni se se lite senare :)

Kommentarer

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0