Tiden flyger när man har roligt

Oj vad tiden gick fort, den bara flög iväg! Efter förra inlägget möblerade jag om och satte mig ner och pluggade med musiken på. Nu när jag blev lite småsugen på något sött som varm choklad eller kryddad varm mjölk insåg jag att klockan är ganska mycket...

Lika bra att stänga boken nu när jag känner mig positiv inställd till tentaplugget så vaknar jag imorgon motiverad att sätta mig att studera igen! ^^, Om jag sitter kvar och pluggar tills det inte går in mer eller jag blir trött och grinig kommer jag aldrig vilja öppna böckerna igen för att min senaste upplevelse var negativ.

Jag skippar den varma chokladen, sparar den till imorgon ^^,
och borstar tänderna istället!


ps. imorgon är biblioteket öppet som vanligt :D

Kommentarer
Posted by: Jonna

sv: Hej!

Finns namnet Nanook med i den filmen? Det visste jag inte =) Jag döpte han till Nanook för att det betyder björn på eskimåiska och när han var liten såg han ut som en liten björnunge :) Har inte sett Chocolate än. Borde nog se den, har hört att den e bra =)

Kram!

2011-01-07 @ 00:54:58
URL: http://jonnajinton.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0