Är du vaken, NU??


Ja det är jag :)..
..eller kanske mer :(


?


Åter igen kunde jag inte somna... Låg här och vred mig ut och in. Sedan kände jag mig riktigt trött och dåsig (ZzZzzova?), men så kom jag på andra tankar! Tänkte, funderade, bollade och tillslut kom jag till en insikt. Den insikten gav en väldigt stor känsla inombords. Både jobbigt och skönt att (äntligen!) insé eller snarare förstå! Efter fick jag en lugn känsla inom mig och så snart jag kom på tanken att det var dags att sova var det något inom mig som sa ifrån. Tankarna började pumpa runt i mig, tillslut var jag tvungen att tända lampan och plocka fram penna och papper!


När jag hade skrivit ner mina tankar la jag huvudet på kudden. Det tog inte lång tid innan jag förstod att jag inte kommer somna den här natten, så nu är jag vaken! Kanske sover några timmar på morgonen senare.. :)

Kommentarer
Posted by: Vox

Thank you sweety! :D

Yes I do take all the photos myself, I'm a "do it myself" kind of person haha

xoxo

2011-03-29 @ 09:01:03
URL: http://voxofficial.wordpress.com
Posted by: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-03-29 @ 09:07:58
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Posted by: EMMI - modeblogg

- haha ja det är jag det! håller på och ändrar hela designen så det är lite knasigt på min blogg nu =) men jag tyckte också det skulle passa fint med en fjäder så tack:D



jasså? är det dem från nelly? de har campbell inspirerande skor! :)



Jag gillar rött men hade hellre haft en i blått. Tycker designen av skon är sjukt cool! och just de campbell modellerna har inte hela modevärlden upptäckt ;D

2011-03-29 @ 09:50:43
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Posted by: krle

sv: Haha aa märkte det också nu xD



Det är en professionell firma som gör åt oss :)

2011-03-29 @ 10:59:35
URL: http://kjkrleblogg.weebly.com/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0