Balans i gymmet

Träningen idag var skön idag! Jag har kommit på att det passar mig bra att köra några intensiva övningar som jag väljer ut och repetera varje övning tills jag känner mig nöjd med min insats eller att kroppen inte vill mer ^^,


Några övningar på gymmet idag:

Crosstrainer (uppvärmning)
Roddmaskin (uppvärmining)
Mage (5kg fri vikt, i sluttande lutning)
Rygg (5kg fri vikt)
Ben + stuss (60kg+ stång)
Triceps (5kg hantel)
Biceps (6 kg hantel)
m.fl. och stretching på det!


Jag försöker fokusera på överkroppen en hel del, utan att glömma ben och rumpa såklart. Dock: kör jag mage så måste jag köra rygg, kör jag biceps så måste jag köra triceps osv. Det är för att få en balans i kroppe, jag tror på att det är viktigt för att åstadkomma bästa fysik och hälsa! Jag försöker komma ihåg att alltid känna efter och lära känna min kropp och dess signaler. Jag låter som en fanatiker nu men det är inte så svårt och drar inte extra energi :)


Balans i livet är nyckeln till framgång!
^^,

Kommentarer
Posted by: Ica

Om man ändå kunde vara sådär flitig :) Tack för din kommentar förresten!

2011-03-08 @ 20:29:11
URL: http://broderiavpixlar.blogg.se/
Posted by: Sannie

Tack så jätte mycket för tipsen. PHU, det är så himla svårt att hitta något! Men jag tror det blir bra med det som jag hittade i eftermiddags ^^'' hoppas jag i alla fall!

2011-03-08 @ 21:09:03
URL: http://sannie.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0