Tränat!

Nu är jag hemma från gymmet. Det var helt ok, det känns bra i kroppen! Även om jag tappade lite sug till och från då maskinen jag ville köra var upptagen, men jag hittade andra maskiner och övningar att köra på. Måste erkänna att jag lite letar mig fram i gymmet. Jag är inte helt bekväm med att köra på alla maskiner, många gånger är det bäst att köra med lösa vikter men jag som inte är någon mästare eller expert vet inte riktigt var jag ska börja eller vad och hur jag bör göra. Jag tror det är bra att man letar sig fram och testar vad som passar bäst för en själv, det kan handla om vikter, övningar eller maskiner. Viktigast av allt är att man tycker det är roligt! Tycker man inte det är roligt anstränger man sig inte och träningen kommer vara förgäves och man kommer bara bli olycklig för att man varken ser resultat eller blir gladare. Gör det som du tycker är kul och gå in för det! :D


Jag tror det skulle passa mig bäst att träna på morgonen för då är inte så många på gymmet. Typiskt studenter att ta sovmorgon ^^, Kanske orkar jag upp imorgon före föreläsningen? I så fall tar jag med mig en hel väska och kör både dusch och smink i omklädningsrummet efteråt. Låter som en bra idé!! Dessutom slipper jag duscha hemma med ficklampa för att jag inte orkat cykla till ICA i jakt på en ny glödlampa. MEN... vi får se när jag vaknar, student som jag är ^^,


Nu ska jag borsta tänderna, god natt! ♥


Bilder: imageenvision.com

Kommentarer

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0