Årets fynd! Endast 80 kronor!!

Fyndat för 80 kr!
Idag har man tur om man kan hitta en microvågsugn med varmluft för 1000 kronor i butik. Oftast går de för 2000-4500 kronor! Jag fyndade min begagnad för 80 kronor! Slå det lillasyster (hon köpte sin för rea-rea-priset 1000kr). Just nu håller jag på att skrubba bort alla lager fett och bränd mat på insidan och utsidan!


Jag använder mig av två tips som jag hittat på internet,
(tips från pappa också, sådan är bra att ha)

Rengöring av ugn: SÅPA HELA INSIDAN OCH KÖR UGNEN PÅ 75 GRADER TILLS DET BÖRJAT KOKA, TORKA AV MED VARMT VATTEN

Rengöring av micro: STÄLL EN SKÅL VATTEN I MICRON, KÖR FULL EFFEKT I TIO MINUTER. TORKA AV MICRON INVÄNDIGT



UPPDATERING:
För er som inte vet så har jag ingen micro sedan innan. Jag har en "stationär" ugn utan några funktioner eller vred förutom temperaturen. Dessutom är den ugnen värdelös! Varje gång jag använder den bränner jag mig på den för att hela luckan är glödhet förutom ett litet-litet handtag som jag kan hålla i. Måste också erkänna att jag skäms lite för att jag köpte den så billigt, det är ju någons lön (second hand-butik 'MACKEN')

Kommentarer
Posted by: Fannie

Jag ÄR avundsjuk :/

2011-02-01 @ 21:03:57
URL: http://fanniesparlor.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0