IT-prinsessan Soki Choi

En dokumentär som alla borde se! Inspireras att vara eller bli det du eftersträvar, ombilda eller bekräfta dina prioriteringar. En ung stark kvinna mitt i arbetslivet, eftertraktad bland företag och föreläsare! Har du drömmar och mål i livet eller kanske tappat bort din väg och inte vet vad du vill? Kolla in denna dokumentären, den gav mig en rejäl push!


IT-PRINSESSAN
SVT Play, svensk dokumentär från 2004 [KLICKA]
Soki Choi


Soki Choi har genom sin karriär gett en hel del intervjuer till de många företag och organisationer som efterfrågar hennes expertis. 3 st intervjuer:
Forskaren Soki Choi om sjukhusfusioner [KLICKA]
Låt dina drömmar styra karriären [KLICKA]
Månadens intervju Juni 2009 [KLICKA]



Soki Choi är en av 15 ambasadörer för nätverket
Shenet.nu
Ett nätverk för alla som vill få ut mer av affärslivet, inspireras till framgång och få kontakter bland entreprenörer och företag. Som medlem får du fri entré på mingel som äger rum minst en gång per månad. (Klicka på Shenet-bilden för att komma till nätverkets hemsidan). SOKI CHOI PÅ SHENET
Alla ambassadörer går att kontakta i form av mejl via Shenet.nu



Kommentarer
Posted by: Sanna och wilma

hej!

lust att göra ett bloglovin byte med oss?:-)

ber så mycket om ursäkt om du inte gillar sånna frågor!

Kramar sanna och wilma

2011-02-28 @ 00:27:07
URL: http://tobelieve.devote.se

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0