Koppla av innan läggdags

Nu ska jag sätta mig i soffan med näsan i en tidning och en kopp te brevid! Jag har kommit fram till att jag oftast behöver varva ner innan jag går och lägger mig för annars ligger jag bara klarvaken och tänker. Jag har fått hem två tidningar av Affärsvärlden på några dagar, en tidning från Civilekonomerna och en tidning från Jusek. Jag bombaderas med tidning här plötsligt! Lite "kommer inget, kommer inget, kommer allt" över det hela..

Vet ni vad! Just i skrivande stund har jag bestämt mig för att ta en rask promenad istället :D När jag komemr tillbaka kanske jag varvar ner med en tidning eller så kryer jag ner under täcket ^^,

x sov gott!
KOLLA IN BLOPPISEN

Egentligen vill jag ut och springa... Samma tanke fick jag igår och började studsa för att värma upp, men jag ångrade mig ganska snart.. Huvudvärken smög sig tillbaka så därför har jag bestämt mig för att ta det lite lugnare!

Kommentarer
Posted by: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Skönt med rask promenad. Det borde jag också ta. Har inte varit ute idag. :P

2011-02-10 @ 14:43:13
URL: http://adaras.se

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0