Taggad och trött...

Såg precis klart en dokumentärfilm och jag är helt exalterad! Samtidigt är det sent och jag är trött efter dagen. Jag lovar att tipsa om en dokumentär som passar alla med driv, rekommenderas särskilt till unga kvinnor på väg in i eller aktiva i arbetslivet. Imorgon torsdag alltså ;)

Idag har jag ätit gott, varit på föreläsning och pluggat.


Tipsa gärna om starka och drivna personer!
Berätta vad de gör eller har gjort och varför just den
personen är en inspirationskälla för dig, senare kanske
jag gör en lista med personer som jag inspireras av!

Ibland känner jag mig som en liten svamp som vill suga åt sig allt ^^,
Taggad inför morgondagen ;) xoxo

Kommentarer
Posted by: Pippi

Härligt att du gillade filmen

2011-02-24 @ 00:52:02
URL: http://pippibears.se
Posted by: Enander

Vill du bli dagens blogg och få nya läsare? Kika då in och anmäl dej :)

2011-02-24 @ 09:44:30
URL: http://enaander.blogg.se/

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0