Bäddat ner mig i sängen

Nu har jag så gott som bäddat ner mig i sängen för att sova :)
Jag har fått många svar på ANNONSEN jag la upp tidigare idag. Alla lösögonfransarna är sålda till ett sinnessjukt bra pris, jag hoppas bara att kunden blir nöjd! Imorgon kommer mer upp i annonsen och dessutom lägger jag upp receptet som jag tjatat om.



KOLLA IN ANNONSEN HÄR
FYNDA SMYCKEN OCH ACCESSOARER

Jag har mejlat en del av er som
har intresserat er för annonsen,
jag hoppas ni svarar inom 24h!


Vi ses imorgon! God natt!
x



Ps. Idag cyklade jag till affären för att köpa Vanish för vittvätt (tips från mormor för riktigt vit tvätt) När jag kom fram mindes jag: Jag behöver inget tvättmedel, allt ingår i tvättmaskinen! Att jag ALDRIG FATTAR... undrar vad jga ska göra med det tvättmedlet jag har redan? Bra att ha kanske om jag får för mig att tvätta kläderna i handfatet (?)


Kommentarer

Write anything your little heart desires ^^,

Jag är smickrad om du vill följa mig på bloglovin! Om du väljer att göra det skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) Nu på senare har jag börjat få alldeles för många kommentarer som varken handlar om innehållet i inlägget eller min blogg över huvud taget. Därför har jag nu bestämt mig för att inte besvara eller publicera de kommentarer som inte är ett visat intresse för mig och min blogg. Jag uppskattar ett "Hur mår du?" och "Ska vi följa varandra på bloglovin?" men jag kommer varken svara eller publicera kommentarer som jag upplever som spam och inte är tillägnade mig och min blogg (så att säga). Jag har inget emot reklam, men snälla läs gärna lite i min blogg också! Ni måste alltså visa lite intresse, det handlar om att ge och ta!

xoxo


N.N.:
URL:
Kommentera:

@:


Kom ihåg mig


bloglovin


Trackback

bloglovin
RSS 2.0